$

Dolar

46,5025

Euro

52,8024

£

Sterlin

61,2064

Frank

57,2210

Gram Altın

5.981,6000

Bitcoin

2.826.259

$

Dolar

46,5025

Euro

52,8024

£

Sterlin

61,2064

Frank

57,2210

Gram Altın

5.981,6000

Bitcoin

2.826.259

Spor

'Bülent Korkmaz'dan çok umutluyum'

Galatasaray eski başkanı Özhan Canaydın, sarı?kırmızılı takımın yeni teknik direktörü Bülent Korkmaz'dan çok umutlu olduğunu ve yönetime desteğinin tam olduğunu söyledi.

27.02.2009 - 17:08
Timeturk Editör
'Bülent Korkmaz'dan çok umutluyum'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Radyospor'da 'Haber Aktif' programına katılan Canaydın, Aydın Cingöz'ün Galatasaray gündemine ilişkini sorularını yanıtladı.

Sarı-kırmızılı takımın UEFA Kupasındaki final hedefini değerlendirerek sözlerine başlayan Canyadın, 'Galatasaray'ın hedefleri her zaman büyüktür. Galatasaray'ın UEFA Kupasını kazanma şansı oldukça büyük, daha önce bu kupaya alışkın tek takım. Galatasaray, inşallah bu yılda bu kupayı kazanacak.'

'YÖNETİME DESTEĞİM TAM'

Galatasaray'ın yeni teknik direktörü Bülent Korkmaz'a ve yönetime destek veren Canyadın, Skibbe'nin görevine son verilmesine ilişkin şunları söyledi. 'Yönetim zamanını ayarladı, uygun gördü ve ona göre de gerekeni yaptı. Hatalar yapıldı gibi bir söylem içinde değilim. Yönetime desteğim tamdır. Galatasaray'da yönetim seçimden seçime değişir. O yüzden tüm Galatasaraylılar seçilen yönetimin arkasında olur ve olmalı.'

'BÜLENT İLE BAŞARI GERELECEKTİR'

Takımın yeni teknik direktörü Bülent Kormaz'dan çok umutlu olduğunu vurgulayan Canaydın, 'Bülent Korkmaz, içimizden biridir. İçindeki hırsı takıma yansıttığı an Galatasaray'a başarının yollarını açacaktır. Bülent'e hepimiz destek olacağız, Bülent Kormaz ile Galatasaray'ın geleceğinden çok umutluyum.'

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın