Norveç ile İsveç, şampiyonayı düzenlemeye hak kazanmaları durumunda, evsahipliği yapacak kentleri eşit biçimde paylaşacaklarını ve düzgün bir organizasyon yapacaklarını kaydettiler.
Norveç Futbol Federasyonu Genel Sekreteri Karen Espelund, konuyla ilgili düzenlediği basın toplantısında, iki ülke federasyonları arasında iyi bir işbirliğinin olduğunu ve daha şimdiden geniş kapsamlı hazırlıklara başladıklarını belirterek, ''Eğer evsahipliği yapma hakkını kazanırsak, önceliğimizi statların modernizasyonuna ve kapasitelerinin artırılmasına vereceğiz'' diye konuştu.