Başbakan Erdoğan, maçın hemen ardından G.Saray Kulübü Başkanı Adnan Polat'ı arayarak tebrik etti.
Polat, maçın bitiş düdüğü ile birlikte Başbakan Erdoğan'ın kendisini aradığın ve tebrik ettiğini söylerken 'Sayın Başbakanımız bu konularda çok hassas. Her zaman bu duyarılığı gösteriyor.' dedi.