$

Dolar

46,4887

Euro

53,1592

£

Sterlin

61,5807

Frank

57,4706

Gram Altın

6.169,2000

Bitcoin

2.944.798

$

Dolar

46,4887

Euro

53,1592

£

Sterlin

61,5807

Frank

57,4706

Gram Altın

6.169,2000

Bitcoin

2.944.798

Ekonomi

OGS ve KGS kullanım sayısı artıyor

Boğaz köprüleri ile paralı geçiş olarak hizmet veren otoyollardan kolaylıkla ve nakit para ödemeden geçiş olanağı sağlayan kartlı geçiş sistemi (KGS) ile Otomatik Geçiş Sistemi (OGS) kullanım sayısı giderek artıyor.

22.02.2009 - 11:04
Timeturk Editör
OGS ve KGS kullanım sayısı artıyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

1989 yılında ilk olarak paralı otoyolların bazı kesimlerinde uygulanan ancak daha sonra boğaziçi köprüleri ile tüm otoyollara yaygınlaştırılan otomatik geçiş ile kartlı geçiş sistemi abone sayısının 2008 yılı sonu itibariyle 4 milyon 215 bin 362 olduğu öğrenildi.

AA muhabirinin Karayolları Genel Müdürlüğü yetkililerinden edindiği bilgiye göre, 20 Ocak 2009 tarihi itibariyle tüm otoyol ve köprülerde otomatik geçiş sistemi kullanıcı abone sayısı 1 milyon 617 bin 566 olurken aynı dönemde kartlı geçiş sisteminden yararlanan sürücü sayısı ise 2 milyon 597 bin 796 olarak gerçekleşti.

OGS ve KGS kullanıcı sayısının bu yıl 4 milyon 500 adete çıkması hedefleniyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın