$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.971.946

$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.971.946

Ekonomi

Çelik: 'Yeni önlemler ele alınacak'

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, ilçe teşkilat başkanlarıyla Almira Otel'de bir araya gelerek seçim çalışmalarını değerlendirdi.

20.02.2009 - 17:09
Timeturk Editör
Çelik: 'Yeni önlemler ele alınacak'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Yaşanan ekonomik krizi siyasi boyuta çekmenin Türkiye'ye yapılacak en büyük kötülük olacağını ifade eden Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, gelecek hafta yapılacak toplantıyla yeni önlemlerin ele alınacağını söyledi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, ilçe teşkilat başkanlarıyla Almira Otel'de bir araya gelerek seçim çalışmalarını değerlendirdi.

Çelik, teşkilatların tüm ilçelerde özverili çalışmalar yaptığını belirterek ekonomik kriz konusunda sürdürülen faaliyetlerle ilgili bilgi verdi.

Ekonomik krizi siyasi boyuta çekmenin Türkiye'ye yapılacak en büyük kötülük olacağını ifade eden Bakan Çelik, 'Talep daralması var ve dünyadaki talebi yönlendiremeyiz. Moskova'ya, 'Arabayı biraz fazla alın, meyve sebzeyi fazla tüketin' diyemeyiz. Dünyayı saran talep daralmasıyla ilgili meseleyi biz de yaşıyoruz. Asıl önemli olan buna hükümetin bakışıdır. Hükümet gereken önlemleri alıyor ve almaya devam edecektir.

Önümüzdeki hafta Devlet Bakanı Nazım Ekren'in başkanlık edeceği önemli bir toplantı yapılacak. Yeni önlemler ele alınacak' dedi.

Bursa'da yapılması planlanan yeni Adliye Sarayı ile ilgili adımların atılmaya devam ettiğini belirten Bakan Çelik, 'Karayollarının mülkü Ulaştırma Bakanlığı'na bağlı. Buranın adliyeye devri konusunda sıkıntılarımız vardı. Geçtiğimiz günlerde Ulaştırma ve Maliye Bakanlarımızla bir araya geldik. Bakanlıklar arası devirle ilgili yazışmalar başladı. Hızlı şekilde binanın yapımına başlamayı planlıyoruz. Adliye Sarayı, Tapu Kadastro ve Sağlık İl Müdürlüğü'nün Yıldırım'a yapılması Osmangazi'nin yükünü azaltacak ve Yıldırım'ın şehirleşmesi konusunda ciddi katkı sağlayacak' diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın