$

Dolar

46,5049

Euro

52,8154

£

Sterlin

61,3761

Frank

57,2933

Gram Altın

6.102,8700

Bitcoin

2.915.098

$

Dolar

46,5049

Euro

52,8154

£

Sterlin

61,3761

Frank

57,2933

Gram Altın

6.102,8700

Bitcoin

2.915.098

Spor

Uygun: 'F.Bahçe'yi elemek istiyoruz'

Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, Fortis Türkiye Kupası yarı finalinde eşleştikleri Fenerbahçe'yi elemek istediklerini söyledi...

19.02.2009 - 14:41
Timeturk Editör
Uygun: 'F.Bahçe'yi elemek istiyoruz'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Vali Lütfullah Bilgin Sivasspor Tesisleri'nde antrenmanda basın mensuplarına açıklamalarda bulunan teknik direktör Bülent Uygun, kupa yarı finalinde Fenerbahçe ile eşleşmelerini değenlendirdi. Fortis Türkiye Kupası'nda 4 iyi takımın kaldığını ve kendilerine de Fenerbahçe'nin rakip olarak çıktığını hatırlatan Uygun, '4 yıldır Turkcell Süper Ligi'nde mücadele veren Sivasspor, başarısına renk katmak için bu maçı almalı. O yüzden Fenerbahçe'yi elemek istiyoruz' dedi.

'BAŞBAKAN LİDER TAKIMI AĞIRLADI'

Başbakan Recep Tayip Erdoğan ile dün Ankara'da güzel bir görüşme yaptıklarını belirten Uygun, 'Sayın başbakanımız, Türkiye'nin lider takımını konuk etti. Başarılarımızı tebrik etti. Ayrıca Türkiye'de, spor ve stadyum yapımı konusunda güzel müjdeler verdi' dedi. Uygun, Sivas'ta yapılacak stadyumunun 2 buçuk yıl içinde biteceğini ve spor kompleksinin Sivasspor tesislerinin karşısına yapılacağını söyledi.

Eskişehirspor maçını da değerlendiren Uygun, güçlü ve seyirci destekli bir takım olan Eskişehirspor'u yenmek istediklerini belirterek, buna göre hazırlık yaptıklarını kaydetti.

Öte yandan, Kırmızı-beyazlı takım sabah saatlerinde kondisyon merkezinde çalıştı. Antrenmana kaleci Petkoviç ile dün ameliyat olan Hayrettin katılmadı. Sivasspor, öğleden sonra taktik ağırlıklı bir çalışma yapacak.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın