Sinop'un Durağan ilçesinde balıkçılık yapan Sadık Karakaya, bu yıl hamsinin geçen yıllara oranla az çıktığını söyledi. Karakaya, 'Maalesef balık bu sene çok az çıktı. Hamsi Gürcistan'a kaçtı. Bundan dolayı ister istemez balığın kilo fiyatını biraz yüksek tuttular.
Şu anda bir kilo hamsi 4 TL. Bundan dolayı ne biz yeterince balık satabiliyoruz ne de vatandaşımız doyasıya balık yiyebiliyor' dedi.