$

Dolar

46,5070

Euro

52,9066

£

Sterlin

61,4390

Frank

57,3739

Gram Altın

6.077,0300

Bitcoin

2.917.906

$

Dolar

46,5070

Euro

52,9066

£

Sterlin

61,4390

Frank

57,3739

Gram Altın

6.077,0300

Bitcoin

2.917.906

Spor

Yanal: 'Ofansif olarak kötüydük'

Trabzonspor teknik direktörü Ersun Yanal, 'Takımımız ofansif olarak kötü oynadı. İsteğimiz çıkışları yapamadık, bu yüzden öndeki oyuncularım top tutamadı.

15.02.2009 - 21:57
Timeturk Editör
Yanal: 'Ofansif olarak kötüydük'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Beşiktaş çok coşkulu oynadı ve bizi iyi kapattı. Yaptığımız savunmada net bir gol pozisyonu vermedik. Tamamen karambolle geçen bir karşılaşma oldu. Bizim eksiğimiz rakip kaleye daha kollektif ataklar yapmaktı ve bunu beceremedik bugün' dedi.

Yanal sözlerini, 'Sonuçta kazansaydık Beşiktaş için fark 9'a çıkacaktı. Kaybetseydik fark 3'e inecekti. Böyle bir mabed ve atmosferde Beşiktaş iyi oynadı, iyi destek aldı. Böyle bir destekle bizde oyundaydık. Yediğimiz golü yememeliydik. Yan toptan gol yememiz olmamalıydı. Ofansif yönde biraz gelişmek lazım, defansif olarak iyiyiz' şeklinde sürdürdü.

Yanal, maçın sonucunun normal olduğunu vurgularken, ofansif olarak daha iyi olabileceklerini de sözlerine ekledi.

'Her karşılaşmaya kazanmak için çıkacağız. Hiçbir maç kolay değil. Trabzonspor yoluna devam edecektir' diyen Yanal, 'Bugün ofansif gücümüzü iyi kullanamadık. Organize olamadık. Organize olamamızın nedeni de öne çıkışlardaki topları kullanamamızdı. Her çıkamadığımız dakikadan sonra oyun dağıldı, ritm yapamadık' şeklinde sözlerini tamamladı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın