Saha şartlarının çok ağır olmasına rağmen oyuncularının özellikle ikinci yarıda iyi bir futbol sergilediğini savunan Kafkas, ''İkinci yarı baskıyı kurduk, hızlı hücumlarımızla önce bir penaltı, sonra da son dakika golüyle maçı kazandık. İkinci yarıda takımımın yaptığı mücadeleden çok memnunum. Üst sıraları zorlamak istiyoruz. 8 Mart'ta da stadımız açılıyor. Açılışı merakla bekliyoruz. Kocaelispor da çok iyi bir takım olmuş, onlara da başarılar diliyorum'' diye konuştu.
Bir gazetecinin geçen hafta hakem kararlarıyla ilgili yorum yaptığını belirterek, bu maçın hakemi hakkındaki görüşünü sorması üzerine Kafkas, ''Ben bugüne kadar hakem kararları hakkında hiç konuşmadım, konuşmayacağım da. Beni tahrik etmeyeceksiniz, doğru sorular soracaksınız'' diyerek toplantıyı terk etti. Bu arada bazı basın mensupları da Tolunay Kafkas'ın toplantıyı terk edişine tepki gösterdi.