$

Dolar

46,5070

Euro

52,9066

£

Sterlin

61,4390

Frank

57,3739

Gram Altın

6.077,0300

Bitcoin

2.918.672

$

Dolar

46,5070

Euro

52,9066

£

Sterlin

61,4390

Frank

57,3739

Gram Altın

6.077,0300

Bitcoin

2.918.672

Spor

Bobo: 'Yedek kalmayı sevmiyorum'

Beşiktaş'ın beraberlik golünü atan Brezilyalı futbolcusu Bobo, oyuna sonradan girmesiyle ilgili bir yorumda bulunmazken, attığı golü beğendiğini sözlerine ekledi.

15.02.2009 - 22:06
Timeturk Editör
Bobo: 'Yedek kalmayı sevmiyorum'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Bobo sözlerini şöyle sürdürdü: 'Beraberliği getiren golü attım ama daha fazla da şanslarımız vardı, bu şansları kullanabilseydik galibiyetle de maçtan ayrılabilirdik. Ben de yedek kalmayı sevmiyorum, yedek kalmayı kabul ettiğim gün futbolu bırakmam lazım. Sonradan girdiğim oyunlarda en iyisini yapmaya çalışıyorum, diğer hafta ilk 11'de başlayabilmek için. Takımımız çok iyi oynadı, genele baktığımız zaman galibiyeti hakeden taraf bizdik ama olmadı.'

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın