$

Dolar

46,4985

Euro

52,9587

£

Sterlin

61,4621

Frank

57,4199

Gram Altın

6.060,7500

Bitcoin

2.901.375

$

Dolar

46,4985

Euro

52,9587

£

Sterlin

61,4621

Frank

57,4199

Gram Altın

6.060,7500

Bitcoin

2.901.375

Spor

F.Bahçe'de iki oyuncu kadrodan çıkarıldı

Fenerbahçe, Turkcell Süper Lig'de yarın Hacettepe ile yapacağı maçın hazırlıklarını tamamlayarak kampa girdi. Yasin ve Selçuk maç kadrosuna alınmadı.

13.02.2009 - 22:04
Timeturk Editör
F.Bahçe'de iki oyuncu kadrodan çıkarıldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sarı-lacivertli ekip, son çalışmasını Samandıra Tesisleri'nde, teknik direktör Luis Aragones yönetiminde gerçekleştirdi. Akşam, basına kapalı olan antrenmana ısınma ve koordinasyon çalışmasıyla başlayan futbolcular, daha sonra iki gruba ayrıldı. Bir grup dar alanda çift kale maç yaparken, diğer grup pas ve şut çalıştı.

Selçuk, Edu ve Josico takımdan ayrı çalışırken, Güiza ve Yasin antrenmana katılmadı. Bu futbolcular maç kadrosuna da alınmazken, İspanya Milli Takımı'ndan dönen Güiza'nın MR'ının çekildiği ve sol uyluk adalesinde ikinci derece kas zorlanması tespit edildiği bildirildi. Yasin'in ise solunum yolları enfeksiyonu nedeniyle antrenmanda yer almadığı ifade edildi.

Antrenmanın ardından sarı-lacivertli ekip tesislerde kampa girdi. 18 kişilik kamp kadrosunda şu futbolcular yer alıyor:

Volkan Demirel, Volkan Babacan, Ali, Önder, Lugano, Can, Roberto Carlos, Vederson, Maldonado, Deniz, Emre, Deivid, Gökhan Emreciksin, Alex, Kazım, Uğur, İlhan ve Semih.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın