$

Dolar

47,9147

Euro

55,5063

£

Sterlin

64,8964

Frank

58,9357

Gram Altın

6.737,1900

Bitcoin

3.016.063

$

Dolar

47,9147

Euro

55,5063

£

Sterlin

64,8964

Frank

58,9357

Gram Altın

6.737,1900

Bitcoin

3.016.063

Sağlık

Yumurta hakkında bildiklerinizi unutun...

Bilim adamları, kolesterolü yükselttiği öne sürülen yumurtayı bir kez daha akladı. Yeni araştırma, yumurta tüketiminin azaltılmasının kolesterolü pek düşürmediğini ortaya koydu.

12.02.2009 - 07:30
Timeturk Editör
Yumurta hakkında bildiklerinizi unutun...
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Surrey Üniversitesi'nden bir ekip, araştırmalarının, çoğu insanın, sağlığına zarar verme korkusu taşımadan istediği kadar yumurta yiyebileceğini gösterdiğini söyledi. Yumurtayla ilgili yapılan diğer araştırmaları inceleyen bilim adamları, haftada üçten fazla yumurtanın sağlık için zararlı olduğu düşüncesinin hala yaygın olduğunu belirttiler.

YANLIŞ DÜŞÜNCE

Prof. Bruce Griffin, yumurtanın sağlıklı beslenmenin önemli bir parçasını oluşturduğunu belirterek 'Yumurta tüketimini kolesterol ve kalp hastalıklarıyla bağlantılandıran kökleşmiş yanlış düşüncenin düzeltilmesi gerekiyor' dedi.

PASTAYI KEKİ AZALTIN

Griffin halka, beslenmede yumurta sayısını azaltmasına gerek olmadığı, tam tersine 'doğanın bu en besleyici gıdalarından birini rahatlıkla beslenmesine dahil edebileceği' tavsiyesinde bulundu. İngiliz Kalp Vakfı'ndan Diyetisyen Victoria Taylor da, 'Kolesterolünüzü azaltmak istiyorsanız yağlı et, tam yağlı sütlü ürünler, kek, pasta gibi, doymuş yağların bulunduğu yiyecekleri azaltmalısınız' dedi.

T
Editör

Timeturk Editör

Yayın Tarihi 12.02.2009 07:30

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın