$

Dolar

46,4941

Euro

52,9733

£

Sterlin

61,4875

Frank

57,4285

Gram Altın

6.112,3000

Bitcoin

2.916.257

$

Dolar

46,4941

Euro

52,9733

£

Sterlin

61,4875

Frank

57,4285

Gram Altın

6.112,3000

Bitcoin

2.916.257

Spor

Saran: 'Tüm kavgam F.Bahçe için'

Saran Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sadettin Saran, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım için ortaya atılan iddialarla ilgili Radyospor'a konuştu.

12.02.2009 - 14:55
Timeturk Editör
Saran: 'Tüm kavgam F.Bahçe için'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Saran, 'Zamanında Aziz Bey'in maruz kaldığı bu davranışların benzerine ben de maruz kaldım. Bunu fazlasıyla yaşamış ve acısını çekmiş bir insan olarak da bu tarz davranışları tasvip etmem mümkün değil. Dolayısıyla da Aziz Yıldırım'a yapılanları onaylamıyorum' dedi.

Sadettin Saran, Aziz Yıldırım hakkında ortaya atılan iddialara ilişkin yaptığı değerlendirmede 'Bugün de Aziz Yıldırım'ın karşısındayım ama yapılanları onaylamıyorum' dedi.

'FENERBAHÇE'Yİ DAHA İYİ YÖNETİRİM'

Konuya ilişkin Radyospor'da değerlendirmelerde bulunan Sadettin Saran, şöyle konuştu: 'Açıkçası çok üzüldüm. Biliyorsunuz spor ile ilgilenen tüm kamuoyunun bildiği gibi ben Aziz Yıldırım'ın karşısındayım. Her fırsatta daha iyi bir başkan olacağımı ifade ettim. Hatta televizyonda canlı yayın sırasında çok sert bir tartışma yaşadım, yani kavga ettim. Bugün de karşısındayım. Fenerbahçe'yi dünya kulübü yapabileceğimi, kendisinden daha iyi yöneteceğimi her fırsatta söyledim. Fakat gündemdeki olayla ilgili son derece üzgünüm. Benim kişiler ile hiçbir zaman kavgam olmadı. Benim bütün kavgam Fenerbahçe'nin daha iyi yerlere gelebilmesi için. Bu görüş ve inançlarım doğrultusunda Fenerbahçe'ye kim hizmet ettiyse onu desteklemek boynumun borcu.'

'İÇTEN VE SAMİMİ DUYGULARIM'

Geçmişte kendisinin de buna benzer bir olaya maruz kaldığını hatırlatan Saran, sözlerine şöyle devam etti: 'Zamanında Aziz Bey'in maruz kaldığı bu davranışların benzerine bende maruz kaldım. Bunu fazlasıyla yaşamış ve acısını çekmiş bir insan olarak da bu tarz davranışları tasvip etmem mümkün değil. Dolayısıyla da Aziz Bey'e yapılanları onaylamıyorum. Sayın Aziz Yıldırım'ın benim onayıma ihtiyacı olmayabilir. Ama bunlar benim son derece içten ve samimi duygularım. Bunun da kamuoyu tarafından bilinmesini arzu ediyorum.'

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın