$

Dolar

46,4941

Euro

52,9733

£

Sterlin

61,4875

Frank

57,4285

Gram Altın

6.112,3000

Bitcoin

2.916.257

$

Dolar

46,4941

Euro

52,9733

£

Sterlin

61,4875

Frank

57,4285

Gram Altın

6.112,3000

Bitcoin

2.916.257

Spor

Oğuz Sarvan'ı istifaya çağırdılar!

Ankaragücü taraftarları, Merkez Hakem Kurulu (MHK) Başkanı Oğuz Sarvan'ı istifaya davet ederek, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) binasına çelenk bıraktı...

12.02.2009 - 15:49
Timeturk Editör
Oğuz Sarvan'ı istifaya çağırdılar!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ankaragücü taraftarları, son haftalarda hakemlerin aleyhlerine verdikleri hatalı kararlar nedeniyle bir protesto gösterisi düzenledi. Ankaragücü'nün bütün taraftar gruplarının katıldığı eylemde bin kadar Sarı-lacivertli taraftar, ellerinde 'Federasyon midenize otururuz, sindiremezsiniz bizi' yazılı bir pankartla TFF binasına yürüdü. Ankaragücü taraftarları, yürüyüş boyunca MHK Başkanı Oğuz Sarvan ve Futbol Federasyonu aleyhinde sloganlar attı. Emniyet güçlerinin geniş güvenlik önlemleri aldığı eylemde, daha sonra taraftar gruplarının liderleri üzerinde 'alınterine saygı' yazılı bir siyah çelengi TFF binasına bıraktı.

Ankaragücü taraftarları adına Serhat Kahveci tarafından yapılan açıklamada, hakem hataları yüzünden Ankaragücü'nün canının çok yanmaya başladığı ve bunun böyle devam etmesi durumunda taraftarın daha fazla sessiz kalmayacağını söyledi. Açıklamada, 'Uzun süredir 100. yılını kutlamaya hazırlanan Ankaragücümüz hakemlerin verdiği yanlış kararlarla ciddi puanlar kaybetti. Biz, bunların tesadüf olduğunu düşünüyor ve artniyet aramıyorduk. Ancak son 3 haftadır üst üste yapılan hakem hataları bizlere gelinen durumda bir artniyet olduğunu düşündürmeye başladı. Trabzonspor ile oynadığımız maçta takımımızın puan almaması adına büyük gayret gösteren hakemler tüm Türkiye tarafından da kınanmıştır. Kişilerin federasyonla problemi olabilir. Ama bunu Ankaragücü gibi büyük bir camia üzerine artniyetli olarak kullanamazsınız. Unutmayın ki Ankaragücü taraftarı büyüktür ve yapılanları affetmeyecek ve sessiz kalmayacaktır. Bundan sonraki haftalarda da bu hatalar devam ederse tepkimiz daha sert olacaktır' ifadeleri

kullanıldı.

Açıklamada ayrıca, yaklaşan yerel seçimler öncesinde son günlerde Ankara Büyükşehir Belediye başkanlığı adaylarının Ankaragücü ile ilgili açıklamalar yapmasına tepki gösterilerek, 'Ankara'nın yönetimine talip olan insanlar daha önce neredeydi ? Seçimler yaklaştıkça birbiri ardına açıklama yapıyorlar. Hiç kimsenin bizi kullanarak seçim yatırımı yapmasını istemiyoruz ve buna müsade etmeyiz' denildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın