$

Dolar

46,5381

Euro

53,0205

£

Sterlin

61,4974

Frank

57,5041

Gram Altın

6.143,6900

Bitcoin

2.913.542

$

Dolar

46,5381

Euro

53,0205

£

Sterlin

61,4974

Frank

57,5041

Gram Altın

6.143,6900

Bitcoin

2.913.542

Spor

Yıldırım'dan soyunma odasına baskın!

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın, kaybedilen İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçı sonrası soyunma odasına inerek, futbolcularını sert bir dille uyardığı öğrenildi.

09.02.2009 - 11:03
Timeturk Editör
Yıldırım'dan soyunma odasına baskın!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Hürriyet Gazetesi'nin haberine göre; Başkan Yıldırım'ın futbolcularına, 'Ben bütün mesaimi Fenerbahçe için harcıyorum. Bugün seyirci beni istifaya davet etti. Bunları bana yaşatmaya hakkınız yok. Yaptıklarınızdan dolayı hepinizi tebrik ediyorum' diyerek soyunma odasını terkettiği ifade edildi. Üst üste iki senedir İstanbul Büyükşehir Belediyespor'a yenilen sarı lacivertli futbolcular, yenilginin şokunu atlatamadan, Başkan Aziz Yıldırım'ın bu konuşması üzerine ikinci bir şok yaşadı.

Aziz Yıldırım'ın ayrıca, soyunma odasını terkettikten sonra hakem odasına girerek, 'Yediğimiz iki gol de ofsayttı. Ben yukarıdan gördüm, siz bunları saha içinde nasıl göremediniz? Emeklere yazık ediyorsunuz' diyerek sitem ettiği kaydedildi.

Yıldırım, maç sonrası İstanbul Büyükşehir Belediyespor Kulübü Başkanı Göksel Gümüşdağ'ı da aldıkları galibiyetten dolayı kutladı.

Bu arada Fenerbahçe yönetimi, maçın ardından yaklaşık 45 dakika süren bir durum değerlendirmesi yaptı. Toplantıda, 3 haftadır kaybedilen puanlar, futbolcuların formsuzluğu üzerine önlemler alınmasına karar verildi. Ayrıca bugünkü maçtan sonra futbolculara kötü performansı nedeniyle para cezası verilebileceği de öğrenildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın