Fenerbahçe, Olimpiyat Stadı'nda 10 kişi kalan Büyükşehir Belediye'ye 2-0 yenilince bugüne kadar 'Hep destek, tam destek' sloganı rafa kalktı, taraftar sitesi Antu.com Aragones ve yönetime savaş açtı.
Site, milyonlarca taraftarın hislerine tercüman olan bir animasyonla Olimpiyat Stadı'nda oynanan futbolu ve Aragones'i protesto etti..
Sitenin anasayfasına Aragones'in önüne bakan bir resmini koyan site yönetimi, 'Maçın Yıldızı, Zirveden kopuyoruz' başlığıyla 2-0'ın günahını tamamen İspanyol teknik adama kesti.
Haberin devamında ise, 'Böyle maç kaybedilmez' başlığıyla verilen ayrıntılarda, 'Turkcell Süper Ligi 19 hafta mücadelesinde Fenerbahçemiz, Büyükşehir Belediyespor`a 2-0 mağlup oldu. 43.dakikada 10 kişi kalan rakibi karşısında hiçbir varlık gösteremeyen takımımız, performansıyla hayal kırıklığı yarattı. Özellikle oyuncu tercihlerinde ve değişikliklerinde büyük bir fiyaskoya imza atan Teknik Direktörümüz Luis Aragones, adeta mağlubiyetin mimarı oldu!!' denilyerek Aragones'e ağır eleştirilerde bulunuldu.
YÖNETİME 'ARAGONES'İN İPİNİ ÇEK' ÇAĞRISI
Sitede yer alan bir başka haberde ise, 'Bahane değil çözüm ve teşhis istiyoruz' başlığıyla yönetime adeta ultumatom verildi.
O bildiride şu sözlere yer verildi: 'Yediğimiz goller ofsayt olabilir, haksızlık olabilir ama bunların hiç biri haftalardır süregelen kötü futbolun, yanlış taktiklerin sorumlusu değil. Bu gidişatın sorumlusu bellidir. Gidişat o kadar kötüdür ki görmezden gelinmesi, sessiz kalınması işleri daha da kötüleştirecektir. Felaket tellalığı yapmadan sorunların teşhis edilip biran önce aksiyon alma zorunluluğu vardır. Aragones`in inadı, yanlış taktik hatalarının üstüne takımdan kopmasını görmezden gelmek mümkün değildir. '
Site haberin sonunda ise çözüm yolunu şu sözlerle gösterdi:
Zaman icraat zamanıdır, zaman sorunların kökten çözülme zamanıdır.