$

Dolar

46,5381

Euro

53,0205

£

Sterlin

61,4974

Frank

57,5041

Gram Altın

6.143,6900

Bitcoin

2.913.542

$

Dolar

46,5381

Euro

53,0205

£

Sterlin

61,4974

Frank

57,5041

Gram Altın

6.143,6900

Bitcoin

2.913.542

Spor

Semih: 'Gitmemi teknik kadro istedi'

Kupadaki Bursa maçında ısınırken, oyuna girme şansı kalmayınca soyunma odasına giden ve gündemin tepesine oturan Semih, bunun bir 'isyan' olmadığını söyledi.

08.02.2009 - 11:39
Timeturk Editör
Semih: 'Gitmemi teknik kadro istedi'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İkinci devre boyunca kenarda ısındığını ve terli olduğunu vurgulayan tecrübeli golcü, 'Soyunma odasına gitme fikri benim değil, teknik kadronun isteğidir' dedi. Kendisi hakkındaki yorumları 'hayali' olarak niteleyen ve medyayı suçlayan Semih, Aragones ile sorunu olmadığını da anlatmaya çalıştı. Diğer taraftan golcü oyuncu, bugünkü Belediye maçında da büyük olasılıkla yedek soyunacak. Teknik direktör Aragones'in, Bursa maçında attığı golle çıkışa geçeceğine inandığı Güiza'yı bugün de ilk onbirde oynatmayı düşündüğü bildirildi. Semih ise yine kulübede sırasını bekleyecek. Belki yine kenarda terleyecek ve yine erkenden soyunma odasının yolunu tutacak!

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın