$

Dolar

46,5381

Euro

53,0205

£

Sterlin

61,4974

Frank

57,5041

Gram Altın

6.143,6900

Bitcoin

2.913.542

$

Dolar

46,5381

Euro

53,0205

£

Sterlin

61,4974

Frank

57,5041

Gram Altın

6.143,6900

Bitcoin

2.913.542

Spor

Aragones: 'Problem yok ki!'

Aragones, problemin neden kaynaklandığı hakkında bir soruya, 'Problem bu tür durumlarda yoktur. Bunun adı futbol. Biz daha çok pozisyon bulduk ancak atamadık. dedi.

08.02.2009 - 22:13
Timeturk Editör
Aragones: 'Problem yok ki!'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Fenerbahçe teknik direktörü Luis Aragones, 2-0 kaybettikleri İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçının ardından, 'Diğer haftalarda gerekli açıklamaları yapmıştık. Bu maça bakacak olursak da gol pozisyonlarında dengesiz yakalandı. Rakibimiz iki kere geldi. İkisini de attı. Bizim daha çok pozisyonumuz oldu. Rakip takıma saygı duyuyorum, tıpkı Türkiye'de her takıma saygı duyduğum gibi' dedi.

Aragones, problemin neden kaynaklandığı hakkında bir soruya, 'Problem bu tür durumlarda yoktur. Bunun adı futbol. Biz daha çok pozisyon bulduk ancak atamadık. Onlar iki kere geldiler ikisini de attılar.böyle bakmak lazım' şeklinde cevap verdi. Tecrübeli teknik adam sözlerini, 'Hepimiz birlik olup üzerimize düşen görevin en iyisini yaparak takımın bu zorlu durumda çıkmasını sağlayacağız' şeklinde sürdürdü.

İspanyol çalıştırıcı, 2-0'dan sonra Alex ve Güiza'nın yedek kulübesinin terkedip soyunma odasına girmesiyle ilgili olarak da, 'Ben o an maçın sıcaklığını yaşıyordum. Kimin içeri girip girmediğini görmedim. O an maça nasıl tutunabiliriz diye düşünüyordum. O yüzden kimin girip kimin çıktığına çok fazla bakamadım' dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın