$

Dolar

46,4686

Euro

52,9405

£

Sterlin

61,4073

Frank

57,3987

Gram Altın

6.152,4700

Bitcoin

2.899.656

$

Dolar

46,4686

Euro

52,9405

£

Sterlin

61,4073

Frank

57,3987

Gram Altın

6.152,4700

Bitcoin

2.899.656

Spor

Semih Şentürk sahayı terketti!

Golcü futbolcu, teknik direktör Aragones'in son oyuncu değişikliğini 73. dakikada Gökhan-Yasin ile yapmasından sonra, ısınmayı bırakıp, soyunma odasına gitti..

06.02.2009 - 10:23
Timeturk Editör
Semih Şentürk sahayı terketti!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sakatlığı nedeniyle uzun süre sahalardan uzak kalan Semih, kupa çeyrek final rövanşında da kendisine 11'de yer bulamadı. Karşılaşma öncesinde ve maç oynanırken moralinin bozuk olduğu yüzünden belli olan Semih, 3 oyuncu değişikliği yapıldıktan sonra oynama şansı kalmayınca, küsüp soyunma odasının yolunu tuttu! Maç sonrası Semih'in ısınırken terlediği için menajer Volkan Ballı'dan izin alarak soyunma odasına gittiği söylense de, milli futbolcunun asık yüzü birçok şeyi açıklıyor gibiydi.

ZORUNLU DEĞİŞİKLİKLER

Ancak Semih'in küsmesine neden olan bu değişiklikler, teknik direktör Aragones'in tercihlerinden çok maç içindeki gelişmelerden kaynaklandı. İspanyol hoca, ilk yarıda sarı kart gören ve sinirli hareketleri ile dikkat çeken Emre'yi bir kart daha görmemesi için Deniz ile değiştirip, ilk hakkını kullandı. İkinci yarıda da Selçuk'un sakatlanması ile Aragones bir başka mecburi değişikliğe gidip, Gökhan Emreciksin'i bu futbolcuyla değiştirdi. Son olarak da mecburen Gökhan'ı çıkarıp, Yasin'i sahaya sürdü.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın