$

Dolar

46,4783

Euro

52,9345

£

Sterlin

61,3663

Frank

57,3955

Gram Altın

6.160,8700

Bitcoin

2.893.239

$

Dolar

46,4783

Euro

52,9345

£

Sterlin

61,3663

Frank

57,3955

Gram Altın

6.160,8700

Bitcoin

2.893.239

Spor

Guiza'dan taraftarına sitem dolu mesaj

Daniel Guiza, ''Kendi taraftarları protesto edince insan kendini kötü hissediyor'' dedi.

06.02.2009 - 00:04
Timeturk Editör
Guiza'dan taraftarına sitem dolu mesaj
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Fortis Türkiye Kupası çeyrek final rövanşında 3-1 biten Bursaspor maçında 1 gol atan ve 1 golün de asistini yapan Fenerbahçe'nin İspanyol golcüsü Daniel Guiza, ''Kendi taraftarları protesto edince insan kendini kötü hissediyor'' dedi.

Daniel Guiza, maçın ardından gazetecilere yaptığı açıklamada, gol attığı için çok mutlu olduğunu, bundan sonra hem takımın hem de taraftarların kendisine destek çıkacağına inandığını söyledi.

Taraftarların protestoları karşısında kötü duygular hissettiğini dile getiren İspanyol futbolcu, ''Kendi taraftarları protesto edince insan kendini kötü hissediyor. Ben de biraz kötü duygular içine girmiştim. Tabii goller geldikten sonra bunların hepsi geçecek'' diye konuştu.

Gökçek Vederson da 3-1'lik galibiyetten dolayı çok mutlu olduklarını kaydetti.

Çok güzel goller attıklarını ve net bir skorla sahadan galip ayrılmayı bildiklerini dile getiren Vederson, şöyle konuştu: ''Guiza için ayrıca mutlu oldum, uzun zamandır gol atamıyordu. Guiza'nın üzerinde baskı vardı. Guiza ve gol atan arkadaşlarımı kutluyorum. İnsanların kuşkusu olmasın, elimizden gelenin en iyisini yapmayı sürdüreceğiz.''

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın