$

Dolar

46,4686

Euro

52,9405

£

Sterlin

61,4073

Frank

57,3987

Gram Altın

6.152,4700

Bitcoin

2.899.656

$

Dolar

46,4686

Euro

52,9405

£

Sterlin

61,4073

Frank

57,3987

Gram Altın

6.152,4700

Bitcoin

2.899.656

Spor

Avcı: 'Puana ihtiyacımız var'

İstanbul Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Fenerbahçe maçında oyunu çirkinleştirmeden mücadele edeceklerini söyledi.

06.02.2009 - 10:27
Timeturk Editör
Avcı: 'Puana ihtiyacımız var'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Takımın Langa Tesisleri'nde yaptığı çalışmanın başlangıcında açıklamalarda bulunan genç teknik adam, her iki takımında sıkıntılı bir süreçten geçtiğini belirterek, 'İkinci yarıya bizde rakibimizde iyi başlangıç yapamadık. Şu anda iki takımda oldukça sıkıntılı bir durumda. Onlarında bizimde şiddetle puana ihtiyacımız var. Biz yine kendi oyun felsefimizle sahaya çıkacağız. Oyunu çirkinleştirmeden oyun oynamaya çalışarak sahada en iyi sonucu almak istiyoruz' dedi.

Bursaspor ve Eskişehirspor ile deplasmanda oynadıkları maçlardaki saha zemininden yakınan Avcı, 'O iki statta futbol oynamak gerçekten zordu. Topu yerden oynayamadığınıza göre hep havadan oynadık. Bir türlü topu yere indiremedik. OLimpiyat Stadı'nın zemini diğerlerine göre gayet iyi. İki takımda ayağa pas yaparak oynuyor. Umarım istediğimiz sonucu alarak sahadan ayrılırız' diye konuştu.

(CİHAN)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın