$

Dolar

46,4799

Euro

52,9281

£

Sterlin

61,3497

Frank

57,3684

Gram Altın

6.170,9700

Bitcoin

2.895.754

$

Dolar

46,4799

Euro

52,9281

£

Sterlin

61,3497

Frank

57,3684

Gram Altın

6.170,9700

Bitcoin

2.895.754

Spor

Filistin bayrağını santraya dikti

Galatasaray'ı 4-2 yenerek Türkiye Kupası'nda yarı finale yükselen Sivasspor'un futbolcularından İbrahim Dağaşan maçın sonunda santraya Filistin bayrağı dikti.

03.02.2009 - 18:39
Timeturk Editör
Filistin bayrağını santraya dikti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sivasspor'un Galatasaray'ı penaltı atışlarıyla 4-2 yenerek Fortis Türkiye Kupası'nda yarı finale yükseldiği maçın sonunda kırmızı-beyazlı takmımın futbolcularından İbrahim Dağaşan orta sahaya Filistin bayrağı dikti.

Yarı finale yükselen Sivasspor'da, futbolcular, teknik heyet, yönetim ve taraftarlar büyük sevinç yaşadı. Futbolcular, yarı final coşkusunu tribünlere giderek taraftarlarıyla paylaştı. Sivasspor'un orta saha oyuncusu İbrahim Dağaşan'ın, elindeki Filistin Bayrağı'nı sahanın ortasına diktiği görüldü.

Sivassporlu taraftarların stadyum dışında coşkusu sürüyor.

Bu sırada bazı Sivasspor'lu taraftarlar 'Kahrolsun İsrail' tezahüratı yaptılar. Maça gelen Sivassporlu taraftarlar beraberinde çok sayıda Filistin bayrağı getirmiş olması dikkat çekti.

Sivassporlu futbolcular maç sonunda 'hiçbir başarı tesadüf değildir' yazılı tişörtler ile tur attı. Galatasaray Başkanı Adnan Polat da tribünde turu geçen Sivasspor'u alkışlarla kutladı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın