$

Dolar

46,4832

Euro

52,9295

£

Sterlin

61,3467

Frank

57,3714

Gram Altın

6.174,2400

Bitcoin

2.908.284

$

Dolar

46,4832

Euro

52,9295

£

Sterlin

61,3467

Frank

57,3714

Gram Altın

6.174,2400

Bitcoin

2.908.284

Spor

Dede bir puana sevindi

Aragones, 5-6 kişi ile ileri çıktıklarını ve geri dönüşlerde sıkıntı yaşadıklarını söyledi, ?Bu konuyu düzeltmemiz gerek. İkinci yarıya baktığımızda en azından bir puan çıkarmayı başardık? dedi

02.02.2009 - 09:35
Timeturk Editör
Dede bir puana sevindi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Fenerbahçe Teknik Direktörü Luis Aragones, Gaziantepspor ile 1-1 berabere kaldıkları maçta ilk yarıda dengeli bir oyun olduğunu belirterek, ?İkinci yarıya baktığımızda en azından bir puan çıkarmayı başardık? dedi.

İspanyol hoca, ilk yarıda Fenerbahçe?nin daha fazla gol fırsatı bulduğunu ifade ederek, ?İkinci yarıda bütün oyuncularımız çok fazla ileri gitti, geri dönmede sıkıntı yaşadık ve golü yedik. İkinci yarıya baktığımızda en azından bir puan çıkarmayı başardık. İleri gidip herkesin defans güvenliğini unutması bu sonucu getirdi? diye konuştu.

İkinci yarıda rakibin iyi presine karşılık veremediklerini anlatan Aragones, ?İkinci yarıda çok fazla oyunu açamadık. Selçuk?un devre arasında bir sıkıntısı vardı. Ona benzer özellikte Josico?yu oyuna soktuk, ama kötü şans o da sakatlandı ve 10 kişi kaldık. 5-6 kişiyle ileri çıkıyoruz, geri dönüşlerde sıkıntı yaşıyoruz. Bu konuyu düzeltmemiz lazım? diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın