$

Dolar

46,4832

Euro

52,9295

£

Sterlin

61,3467

Frank

57,3714

Gram Altın

6.174,2400

Bitcoin

2.908.284

$

Dolar

46,4832

Euro

52,9295

£

Sterlin

61,3467

Frank

57,3714

Gram Altın

6.174,2400

Bitcoin

2.908.284

Spor

Sağlam: 'Meyvesini alamadık'

Fenerbahçe sahasında Gaziantepspor ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından açıklamalarda bulunan Gaziantepspor Teknik Direktörü Nurullah Sağlam, iyi bir futbol sergilediklerini ama meyvesini alamadıklarını ifade etti.

01.02.2009 - 19:49
Timeturk Editör
Sağlam: 'Meyvesini alamadık'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Turkcell Süper Lig'de 18. hafta maçında Fenerbahçe sahasında Gaziantepspor ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından açıklamalarda bulunan Gaziantepspor Teknik Direktörü Nurullah Sağlam, iyi bir futbol sergilediklerini ama meyvesini alamadıklarını ifade etti.

Nurullah Sağlam, 'Soyunma odasına girdiğimizde birkaç oyuncumu tebrik ettim. Tabata galip gelmemiz gerektiğini ve Fenerbahçe'yi bu şekilde yakalamışken yenmemiz gerektiğini söyledi. Biz rakibin kim olduğunu umursamadan oyun felsefemizi sahaya yansıtmaya çalıştık. Bu akşam da böyle bir futbol oynadık; ama meyvesini alamadık. İyi bir müsabaka oldu. Rakipten daha fazla koşup, daha fazla topa sahip olmamız gerekiyordu. Oranların ne olduğunu bilemiyorum ama pozisyon açısından biz üstündük. Takımda dişlilerin birbirini çok iyi tamamlaması bizim en büyük artımız' dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın