Fenerbahçe taraftarı, Şükrü Saracoğlu Stadı'nda 'yönetim istifa' tezahüratlarında bulundu.
Turkcell Süper Lig'de Gaziantepspor ile oynanan ve 1-1 sona eren karşılaşmanın bitiminde Sarı-Lacivertli taraftarlar yönetimin istifa etmesi gerektiği yönünde tezahüratlar yaptı.
Bu tezahüratların yapılması üzerine stadın ışıkları hemen söndürüldü ve yüksek sesle Fenerbahçe Marşı çalındı.