Galatasaray Teknik Direktörü Michael Skibbe, Türkiye Kupası çeyrek final ilk maçında Sivasspor beraberliğinin ardından yaptığı açıklamada; son dakikalarda bile olsa golü bulmalarının kendilerinin şansını ayakta tuttuğunu söyledi.
İşte Skibbe'nin açıklamaları: 'Son andaki beraberlik golüyle ikinci maç için şansımızı ayakta tuttuk. Ve iki takım için de geçerli ama zorlu şartlar bizi bekliyor. O maça kadar forvet açısından takımımız güçlendirecek oyuncularımızdan bir ya da iki tanesi takımımıza katılırsa iyi olacak. İki takımın da tur şansı yüksek. Biz 90+'larda attığımız golle moral kazandık, Sivas'ta olduğu gibi ilk yarıda kontrol tamamen bizdeydi. Çok defansif oynayan ve bu işi iyi yapan Sivas takımına karşı gol atmakta zorlandık. Lincoln ve Servet gibi oyuncularımızın yokluğunu arıyoruz. Ama Emre Aşık, Servet'i hiç aratmıyor, çok iyi oynuyor. Önümüzdeki günlerde Denizli'de takımımıza katılıp katılamayacak oyuncuları maç gününde göreceğiz.'
HTSPOR