$

Dolar

46,4863

Euro

53,0635

£

Sterlin

61,4862

Frank

57,4115

Gram Altın

6.131,4400

Bitcoin

2.899.390

$

Dolar

46,4863

Euro

53,0635

£

Sterlin

61,4862

Frank

57,4115

Gram Altın

6.131,4400

Bitcoin

2.899.390

Spor

Sırp ve Boşnak taraftarlar birbirine girdi

Avustralya Açık'ta Novak Djokovic-Amer Delic maçından sonra Sırp ve Boşnak taraftarlar birbirine girdi.

24.01.2009 - 14:40
Timeturk Editör
Sırp ve Boşnak taraftarlar birbirine girdi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Avustralya Açık'ta Novak Djokovic-Amer Delic maçından sonra Sırp ve Boşnak taraftarlar ciddi şekilde kavga etti. İki kişinin gözaltına alındığı kavgada yumruklar, tekmeler ve sandalyeler havada uçuştu.

Avustralya Açık'ın ana kortu Rod Laver Arena'da oynanan Novak Djokovic-Amer Delic maçında tribünlerde başlayan gerginlik maç sonrası kavgaya dönüştü.

Merkez kortun dışındaki alanda Sırp ve Boşnak taraftarlar birbirlerine girdi. Polis olayları yatıştırmakta zorlandı.

Kızgın Sırp ve Boşnak seyirciler birbirlerine yumruk, tekme ve sandayelerle saldırdı.

Polis olaylarda iki kişiyi gözaltına alırken, 30 kişiyi de kompleks dışına çıkardı.

Sırp tenisçi Novak Djokovic'e 4 sette yenilen Amer Delic, Bosna doğumlu ancak Amerika Birleşik Devletleri adına mücadele ediyor.

Avustralya Açık'ta eski Yugoslavya'yı oluşturan ülke vatandaşlarının kavgasına ilk kez rastlanmıyor. Bu yılki ilk kavga geçtiğimiz Çarşamba günü Hırvat Marin Cilic'le Sırp Janko Tipsarevic'in maçından sonra gerçekleşti.

Son iki yılda Sırp-Hırvat-Boşnak taraftarların arasında çıkan kavgalar neredeyse gelenek haline geldi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın