$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.998.500

$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.998.500

Ekonomi

Elektriği evde üret fazlasını devlete sat

Bu kanun teklifinin kabul edilmesiyle birlikte çok şey değişecek...

18.01.2009 - 01:23
Timeturk Editör
Elektriği evde üret fazlasını devlete sat
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Yenilenebilir enerji kanun teklifi kabul edilirse evde güneş enerjisinden elektrik üretip fazlasını devlete satmak mümkün olacak. Güneşe Derneği ve Tunçmatik Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Özer, 18 AB ülkesinde temiz enerjisi teşvik amacıyla bu uygulamanın sürdüğünü söyledi.

?Evde üret fazlasını devlete sat? uygulamasının Türkiye?yi enerjide dışa bağımlılıktan kurtaracak potansiyele sahip olduğuna dikkat çeken Özer, Yunanistan?da güneş enerjisinden üretilen elektriğin evde tüketilmeyen kısmının kilovat/saatinin 49 eurocent?ten devlete satıldığını anlattı. Özer ?Bizde ise 20?li rakamlar konuşuluyor. Net bir rakam ilan edilmedi. Sistemin kendini amorti edebilmesi için verilecek fiyat çok önemli. Ekonomik olarak mantıklı olmalı ki insanlar evlerinde bu sistemi tercih etsinler? dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın