$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.970.610

$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.970.610

Spor

Çalımbay: '11'e 11 olsaydık...'

Eskişehirspor tekniki direktörü Rıza Çalımbay, kupaya veda ettikleri Fenerbahçe maçının ardından, bizim için önemli olan lig açıklamasını yaptı.

18.01.2009 - 21:31
Timeturk Editör
Çalımbay: '11'e 11 olsaydık...'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Çalımbay sözlerini şöyle sürdürdü: 'Biz zaten kupaya başlarken büyük önem vermedik, daha az forma giyen arkadaşlarımıza şans verdik. Bu maç bizimi için Gaziantepspor maçı için iyi bir prova oldu. 10 kişi kalana kadar çok iyi oynadık. Hakeme kırmızı kart gösterdiği pozisyonda, direk kırmızı kart gösterdiği için itiraz ettik. Sonuç olarak farketmedi sahada eksik kaldık. Çok basit bir hata yapıp, eksik kaldık. Hakeme kızdığım taraf Emre'nin gördüğü ilk sarı karttı, çok basit bir kart gösterdi. 10 kişi kalmamıza rağmen mücadeleden kopmadık, basit hatalardan goller yedik. Girdiğimiz pozisyonları değerlendiremedik. 11'e 11 oynasaydık bu maç bu kadar kolay olmazdı. Bizim için önemli olan lig, tek düşüncemiz Gaziantepspor maçını kazanmak. 19-20 tane yeni oyuncumuz var, yıllar sonra lige çıktık, bu nedenle ligde oynayacağımız maçlar hayati öneme sahip. Kupada maç oynarken bile korkuyorduk, sakatlanan bir oyuncumuz olur mu diye.'

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın