$

Dolar

46,4673

Euro

53,3154

£

Sterlin

61,4477

Frank

57,5090

Gram Altın

6.192,3300

Bitcoin

2.954.271

$

Dolar

46,4673

Euro

53,3154

£

Sterlin

61,4477

Frank

57,5090

Gram Altın

6.192,3300

Bitcoin

2.954.271

Ekonomi

Motorola 4 bin kişiyi çıkarıyor

ABD'li telefon ve telsiz şirketi Motorola, bu yıl 4 bin personelini daha işten çıkaracak.

15.01.2009 - 15:25
Timeturk Editör
Motorola 4 bin kişiyi çıkarıyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Motorola, yaptığı açıklamada, 2009'da, geçen yıl açıkladığı 3 bin kişiye ilaveten 4 bin çalışanı daha işten çıkaracağını, böylece yıllık toplam 1,5 milyar dolar tasarruf etmeyi planladığını bildirdi.

Açıklamada, işten çıkarılacakların çoğunun, cep telefonu cihazları biriminden ve bin kadarının ise diğer bölümlerden olacağı ifade edildi.

Son yıllarda işleri canlandırmak için mücadele eden ve idarecilerin ücretini azaltacağını açıklayan Motorola, geçen yıl ekim ayında çoğu cep telefonu cihazları biriminden olmak üzere Nisan 2009'a kadar 3 bin personelini işten çıkaracağını bildirmişti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın