$

Dolar

46,5147

Euro

53,2708

£

Sterlin

62,0006

Frank

57,5606

Gram Altın

6.262,6200

Bitcoin

2.980.698

$

Dolar

46,5147

Euro

53,2708

£

Sterlin

62,0006

Frank

57,5606

Gram Altın

6.262,6200

Bitcoin

2.980.698

Spor

'Maçı kaybettik, Gökhan'ı kazandık'

Altay teknik direktörü Feyyaz Uçar, Galatasaray mağlubiyetinden sonra yaptığı açıklamada oyuncularının mücadelesinden memnun olduğunu ancak Galatasaray'ın kazanmak için hakeme ihtiyacı olmadığını söyledi.

09.01.2009 - 01:43
Timeturk Editör
'Maçı kaybettik, Gökhan'ı kazandık'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Uçar sözlerini şöyle sürdürdü: 'Çocuklar iyi direndi ancak tabii ki rakip Galatasaray'dı. 90. dakikada da olsa skoru yakalamayı başardılar. Bizi ilgilendiren Bank Asya'daki durumumuz. Yine de yenilgi bizi üzdü. Penaltıyı anlayamadım, yediğimiz ikinci golden sonra Yasin'e faul yapılmıştı. Galatasaray'ın kimseye ihtiyacı yok, ilerleyen maçlarında başarılar diliyorum. Genç kalecimiz Gökhan'a fırsat verdik, çok iyi bir maç çıkarttı. Henüz 19 yaşında ve verdiğimiz şansı çok iyi kullandı. Bekli maçı kaybettik ama Gökhan'ı kazandık.'

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın