$

Dolar

46,4626

Euro

53,1377

£

Sterlin

61,5858

Frank

57,4394

Gram Altın

6.249,1400

Bitcoin

3.002.091

$

Dolar

46,4626

Euro

53,1377

£

Sterlin

61,5858

Frank

57,4394

Gram Altın

6.249,1400

Bitcoin

3.002.091

Spor

'Trabzonspor'da oynamayı çok istiyorum'

Trabzonspor'un Bursaspor'dan transfer etmeye çalıştığı tecrübeli futbolcu Yusuf, dün akşam geç saatlerde Antalya'ya geldi.

05.01.2009 - 13:23
Timeturk Editör
'Trabzonspor'da oynamayı çok istiyorum'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Yusuf, kulüplerin anlaşması halinde Trabzonspor'la hemen idmanlara çıkmaya başlayacağını belirterek, 'Trabzonspor'da oynamayı çok istiyorum' dedi. Bu arada Trabzonspor Başkanı Sadri Şener'in Antalya'da Bursaspor başkanı İbrahim Kızıl'la bir araya geleceği ve Yusuf'un transferine son noktayı koyacağı öğrenildi. İki başkanın görüşmesinin ardından transferin resmiyet kazanmasına kesin gözü ile bakılıyor.

İki kulüp arasında son yapılan görüşmelerde Bursaspor'un, Yusuf için Trabzonspor'un önerdiği 750 bin TL artı bir futbolcu önerisine sıcak baktığı öğrenildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın