BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Mustafa Denizli yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda siyah-beyazlı futbolcular, ilk bölümde pas çalışması yaptı. Sağanak yağmur altında 1.5 saat süren idmanın son bölümünde ise Beşiktaşlı oyuncular, yarı sahada çift kale maç oynadı.
Siyah-beyazlı takım, yarın sabah basına kapalı yapacağı antrenmanın ardından kampa girecek ve Gaziantep Büyükşehir Belediyespor karşılaşmasını bekleyecek.