Atatürk Stadı?nın yıkılmaya başlanması nedeniyle 8 maçını dışarıda oynayacak olan Kayserispor?un, yapımı tamamlanma aşamasına gelen Kadir Has Stadı?nda büyük olasılıkla Fenerbahçe maçında taraftarıyla yeniden buluşacağı bildirildi. Basın Sözcüsü Yücel Şahin kendi evlerinde oynayacakları Malatyaspor kupa maçıyla, Gençlerbirliği, Sivasspor ve Bursaspor lig maçlarını Antalya, Ankara ve Adana?da oynamak zorunda kalacaklarını, ayrıca yeni stadın büyük ihtimalle Fenerbahçe maçına kadar bitireleceğini söyledi.
Kayseri, Fener'le siftah yapacak
Kadir Has Stadı büyük olasılıkla Fenerbahçe maçıyla açılacak.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?