Alman hocanın, Mehmet Yıldız'ın alınması halinde hem rakibin önemli bir silahını elinden alacakları hem de hedeflere ulaşmak için çok daha güçleneceklerini belirterek, 'Bu transferi bitirememiş olmak bize çok şey kaybettirdi. İki sezondur bir transferi gerçekleştiremedik' diye sitem ettiği bildirildi.
BU KONU KAPANSIN
Galatasaray yönetiminin ise Alman hocayı ekonomik krizi gerekçe gösterip sakinleştirdiği belirtiliyor. Genel Müdür Adnan Sezgin'in, 'Biz de almak için çok ısrarcı olduk ancak şartlar uygun değildi. Sivasspor'un ileri sürdüğü şartlar kulübün dengelerini bozacak nitelikteydi. O yüzden yapabileceğimiz her fedakarlığı yapmamıza karşın bu transfer gerçekleşmedi. Bu konuyu daha fazla konuşmak takıma zarar verir. Bu konuyu kapatmak her iki taraf için de en doğru iş olur' dediği öğrenildi.