$

Dolar

46,4663

Euro

53,2809

£

Sterlin

61,6358

Frank

57,5315

Gram Altın

6.286,8500

Bitcoin

3.013.172

$

Dolar

46,4663

Euro

53,2809

£

Sterlin

61,6358

Frank

57,5315

Gram Altın

6.286,8500

Bitcoin

3.013.172

Spor

'Ben de Angelina Jolie'yi beğeniyorum ama...'

Rusya'nın Zenit St Petersburg takımında forma giyen ve Ocak ayındaki ara transfer döneminde Avrupa'nın ünlü bir kulübüne transfer olmasına kesin gözüyle bakılan Andrei Arshavin'e Arsenal kancası!

30.12.2008 - 17:02
Timeturk Editör
'Ben de Angelina Jolie'yi beğeniyorum ama...'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Rus oyuncunun menajeri Dennis Lachter, İngiliz kulübünün yıldız futbolcuyu kadrosuna katmak istediğini söyledi.

Andrei Arshavin, 2008 Avrupa Futbol Şampiyonası'nda sergilediği yetenekleriyle, Real Madrid, Barcelona ve Tottenham gibi dev kulüpleri de peşine takmıştı. Arsenal teknik direktörü Arsene Wenger'in, Andrei Arshavin'i sakatlanan Cesc Fabregas'ın yerine orta sahaya monte edeceğini söyleyen Dennis Lachter, Daily Mirror'a yaptığı açıklamada şöyle konuştu:

'Arsene Wenger, Arshavin'in oyununu beğeniyor ve onu takımında görmek istiyor. Fakat ben de Angelina Jolie'yi beğeniyorum ama yanıma alamıyorum. Her zaman istediğiniz şeyler olmayabilir. Arsenal, Arshavin'i geçtiğimiz yaz mevsiminden beri istiyor. Neler olacağını bekleyip göreceğiz. İngiltere, İspanya ve İtalya'dan da talipliler var.'

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın