$

Dolar

46,4652

Euro

53,2713

£

Sterlin

61,5514

Frank

57,5355

Gram Altın

6.289,6800

Bitcoin

3.001.023

$

Dolar

46,4652

Euro

53,2713

£

Sterlin

61,5514

Frank

57,5355

Gram Altın

6.289,6800

Bitcoin

3.001.023

Spor

Ümit Karan: 'Bir yere gittiğim yok'

Yeterince forma şansı bulamadığı için mutsuz olduğu ve ayrılmak istediği öne sürelen Ümit Karan, ayrılmayı düşünmediğini söyledi

29.12.2008 - 02:10
Timeturk Editör
Ümit Karan: 'Bir yere gittiğim yok'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

?Bunlar spekülasyon?

Sarı-Kırmızılı ekibin Mehmet Yıldız aşkı uzun zamandır sürüyor ve herkes tarafından da biliniyor. Bir süredir gündemde yoktu Sivassporlu futbolcu... Ancak son dönemde yine konuşulmaya başlandı. Böyle olunca da, ?Ümit Karan yeterince şans bulamıyor ve bu nedenle mutsuz. Onun için Galatasaray?dan ayrılmak istiyorum. Menacerine de bu yönde bir talimat verdi? söylentileri ayyuka çıktı. Kaptan, bu yöndeki konuşmaların spekülasyondan ibaret olduğunu belirterek, şu açıklamayı yaptı:

?Tüm kupalara talibiz?

?Öncelikle kulübüm ile 1,5 yıllık daha sözleşmem bulunuyor. Bu tür haberleri ben de medya kanalıyla öğreniyorum. Profesyonel futbolculara teklif gelmesi doğaldır, ancak şu an için bu da söz konusu değil. Özetle bir yere gittiğim yok, ayrılmayı da düşünmüyorum. Kaldı ki bir kaptan gemisini en son terk eder.? Şampiyonluk yarışı ile ilgili de görüş bildiren Ümit, ?Bu sezon zirve çok kalabalık. Son haftaya kadar çetin bir yarış olacak gibi. Ama biz tüm kupalara talibiz? dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın