$

Dolar

46,4707

Euro

53,2437

£

Sterlin

61,3889

Frank

57,5065

Gram Altın

6.264,7700

Bitcoin

2.978.282

$

Dolar

46,4707

Euro

53,2437

£

Sterlin

61,3889

Frank

57,5065

Gram Altın

6.264,7700

Bitcoin

2.978.282

Spor

Yıldız: 'F.Bahçe'ye seve seve giderim'

Sivasspor'un başarılı oyuncusu Mehmet Yıldız, dün RTÜK Başkan Vekili Vahap Darandeli'yi ziyaret etti.

25.12.2008 - 08:57
Timeturk Editör
Yıldız: 'F.Bahçe'ye seve seve giderim'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sivaslı olan Darandeli'yi Ankara'da makamında ziyaret eden golcü oyuncu Mehmet Yıldız, bu yıl şampiyonluğa ulaşacak güçte olduklarını vurgulayarak, 'Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş'ın ne kadar şansı varsa, bizim de o kadar şansımız var. Sivasspor, ligin en iyi futbol oynayan ekiplerinden birisi' diye konuştu.

'TARAFTAR PROBLEMİMİZ YOK'

Sivasspor'un taraftar problemi olmadığını söyleyen Yıldız, 'Hangi ile gitsek tribünleri Sivassporlu taraftarlar dolduruyor' dedi. Fenerbahçe'ye transferiyle ilgili sorular üzerine Mehmet, 'Fenerbahçe, kulübümle anlaşırsa seve seve giderim. Orada herkes oynamak ister' yanıtını verdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın