Ligin 16. haftasının ardından verilen arada 5 gün izin yapacak olan siyah-beyazlı takım, 27 aralıkta ikinci bölüm hazırlıklarına başlayacak.
Beşiktaş'ın bu süreçte Antalya'da da kısa süreli kamp yapacağı öğrenildi.
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
Beşiktaşlı futbolcular, Turkcell Süper Lig'de Galatasaray ile yaptıkları derbi maçın ardından tatile çıktı.
Ligin 16. haftasının ardından verilen arada 5 gün izin yapacak olan siyah-beyazlı takım, 27 aralıkta ikinci bölüm hazırlıklarına başlayacak.
Beşiktaş'ın bu süreçte Antalya'da da kısa süreli kamp yapacağı öğrenildi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?