$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.998.500

$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.998.500

Spor

'Ligin ikinci yarısı daha iyi olacağız'

Fenerbahçe teknik direktörü Luis Aragones, Konyaspor'u 2-1 yendikleri maçtan sonra yaptığı açıklamada, 'Özellikle tartışmalı pozisyonlardan biri olan Önder'in pozisyonuna bir şey diyemeyeceğim. Çünkü çok uzaktaydım, göremedim.

19.12.2008 - 23:51
Timeturk Editör
'Ligin ikinci yarısı daha iyi olacağız'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İlk yarı daha iyi oynadık. Topu iyi çevirdik. İkinci yarı gereksiz bir sinirle başladık sonra maç 2-1 oldu ve karşılaşmayı öyle bitirdik.

Özellikle ligin ilk devresini değerlendirecek olursak, tepedeki takımlarla birlikte olduğumuz için memnunuz. İlk yarıya bir de sakatlık sıkıntıları ile başladık ve özellikle deplasmanlarda iyi sonuçlar alamadık ama geldiğimiz nokta yine de iyi. İkinci yarı daha iyi olacağız.

Ben işimden memnunum. Bir antrenör için takımı ile ilgili şu anlar iyi, şu anlar kötü diye bir şey söylenemez. Her maç daha iyisini yapmak için çalışacağız. Benim tecrübelerime dayanarak ara transfer döneminde yapılacak transferlerin takıma çok büyük katkısı olmaz diye düşünüyorum ama yöneticiler farklı düşünüyor olabilir. Yeni oyuncular transfer edebilirler, bizim için iyi olur.' şeklinde konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın