$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.998.500

$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.998.500

Spor

Bulak: 'Sonuçta emeğimiz çalındı'

Konyaspor teknik direktörü Giray Bulak Fenerbahçe'ye 2-1 yenildikleri maçın ardından yaptığı açıklamada; 'Aslında biz F.Bahçe'nin arkasına atak yapmayı istiyorduk. Erdal'da oraları çok zorladı ama hiç olmayacak bir gol yedik.

19.12.2008 - 23:58
Timeturk Editör
Bulak: 'Sonuçta emeğimiz çalındı'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Biz kulübeden gördük elle atıldığını ama hakemler görmedi. Özellikle uluslararası bir tecrübeye sahip olan Roberto Carlos'un topu hemen alarak orta yuvarlağa götürmesi çok üzücüydü. Sonuçta bizim emeğimiz çalındı. Carlos'un yaptığı olay bizi çok üzdü. Biz kıt kanaat Anadolu takımlarını bir yere getirmeye çalışıyoruz ama böyle emek hırsızlığı yapılması hoş değil. İkinci yarı çok iyi oynadık. Baskı kurduk aslında bunu ilk yarı da yapacaktık ama bizim hastalığımız bir gol yiyince hemen panik yapıp ikinci golü de yememiz. İkinci yarı beraberliği de bulabilirdik ama başaramadık. Oyuncularımı iyi mücadelelerinden dolayı kutluyorum. Özellikle ikinci yarı izleyen seyirciler için zevkli bir karşılaşma olmuştur. Devre arasında takıma takviye yapmayı düşünüyoruz. Özellikle forvete takviye yapmayı düşünüyoruz.' ifadelerini kullandı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın