$

Dolar

46,4673

Euro

53,3154

£

Sterlin

61,4477

Frank

57,5090

Gram Altın

6.192,3300

Bitcoin

2.954.271

$

Dolar

46,4673

Euro

53,3154

£

Sterlin

61,4477

Frank

57,5090

Gram Altın

6.192,3300

Bitcoin

2.954.271

Spor

Kocaman: 'Denizler ve nehirler'

Ankaraspor Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Süper Lig'de hedefledikleri puanın üzerinde olduğunu söyledi.

17.12.2008 - 18:25
Timeturk Editör
Kocaman: 'Denizler ve nehirler'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Mavi-Beyazlı takımın antrenörü Kocaman, yaptığı açıklamada, Anadolu'da top koşturan bir çok futbolcunun 4 büyükleri tercih ettiğini belirterek, 'Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzonspor ve Galatasaray deniz olmuş artık. Bizim takımlarımızda oynayan oyuncuların o takımlara gitmeyi arzulaması anormal birşey değil' dedi.

Kocaman şöyle konuştu: 'Biz her maça en iyi şekilde hazırlanıyoruz. Geçtiğimiz sezonda da hedeflerimizden sapmıştık, bu sezonda da birazcık saptık.

'Geçen sezon 8 maçta 3 puan almıştık ve bu yanlıştı. Ancak, şu anki durumumuza da yanlış demek istemiyorum ama, 15 maçta 29 puan almamız da, hedefimizin biraz üzerinde gibi gözüküyor. Her takımın bir güç ortalaması olduğunu düşünüyorum. Bu güç ortalaması muhakkak bir ara yakalanır. Bu Sivasspor içinde geçerli, Fenerbahçe ve Galatasaray içinde' dedi.

3 yıldır Ankaraspor Kulübü'nde görev yaptığının altını çizen Kocaman, 'Bu kulüpte benim üçüncü senem ve çoğu futbolcununda benimle birlikte 3. senesi. Kısa bir ayrılık dönemim oldu ama, burada ana fikir şu. 3. senede yol alma şansını biraz daha artırmış oluyorsunuz' diye konuştu.

Ara transfer döneminin riskli geçeceğini dile getiren Aykut Kocaman, 'Ara transfer, her zaman ana transfer dönemine göre biraz daha zorlu ve riskli olabilir. Az hata yaparak oyuncu takviye etmeye çalışacağız' şeklinde konuştu.

Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe'yi 'Deniz', Anadolu'da top oynayan ve bu takımları gitmeyi arzulayan futbolcuları ise 'Nehir'e benzeten Kocaman, 'Futbol cazibe merkezi olduğundan beri bütün küçük nehirler denize doğru akıyor. Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzonspor ve Galatasaray deniz olmuş artık. Bizim takımlarımızda oynayan oyuncuların o takımlara gitmeyi arzulaması anormal birşey değil. İstememeleri anormal. Şehirlerin kültürel sosyal yapılar kulüplerin mali durumları göz önünde. Bizim kulüplerimizin olanaklarını biraz daha büyütmeliyiz. Takımı biraz daha cazibeli hale getirmeleri lazım. Benim futbolculara tavsiyem, doğru tercihi yapmaları için iyice düşünmeleri. Duygularından çok mantıklarını ön plana çıkarmaları gerekiyor' ifadelerini kullandı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın