DİĞER İÇERİKLER

SOSYAL HESAPLAR

DOLAR

18,0834 ₺

EURO

18,2525 ₺

ALTIN

1.019,03 ₺

BİST

3.020,01 ₺

İşte Ertuğrul Özkök'ü öfkelendiren yazı

Radikal yazarı Perihan Mağden, Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök'ü öyle bir eleştirdi ki... Yazı Özkök'ü çıldıratacak türden:

14.09.2008 22:55:00

?I know what you did last summer?

Çokçok affınıza sığınarak başlık İngilizce oldu; zira bu Amerikan Sineması Korku Filmi İsmini ben nerdeyse deyim olarak kullanıyorum birkaç yıldır.
Arada bi eşime dostuma parmağımı sallayıp ?Geçen yaz ne haltlar karıştırdığını biliyorum? serbest çevirisini sunabileceğim cümleyi ediyorum.
Şimdi Başbakanımız Doğan Grubu?na bunu yapıyor! Siz yazımı okurken ?Kutsal Damacana: Hadi Açıklasana? haftasonunu idrak ediyor olacağız.
Acaba 1 haftadır feci şekilde Doğan Grubu?na sardırmış bulunan, İftar Sohbetleri?ni bile Ertuğrul Özkök?ün zırvalamalarına saydırmaya adamış bulunan Değerli Başbakanımız
vaatlerini yerine getirecek mi?
Getirebilecek mi Sarıoğlanlar gibi?
Eteğindeki taşları döküp Doğan Grubu?nun yemiş olduğu herzeleri her birimizle paylaşma delikanlılığını gösterecek mi?
Ve fakat ?Seni Sevdiğim Yıl: Geçen Seneydi? durumu mevcut bu tehdit-şantaj-tak etti artık canıma halet?i ruhiyesinde Başbakan?ın. Nitekim SinirKatsayısı?nın yüksekliğini, oruçlu olmasına bağlayan kalemler dahi oldu.
Madem Doğan Grubu sana mektup yazmaktadır, istek ve arzularıyla bunaltmaktadır, 2de 1de ABA ALTINDA SOPAlamaktadır; niye bekledin değerli ağbicim bugüne kadar?
Tabii aynı soru ve sorun Doğan Medyası için de (bizim de bir dişlisi olduğumuz) geçerlidir. Deniz Feneri?nden yükselen pisss kokular 2-3 yıldır yükseliyormuş, en azından. Neden Alman Makamlarının iddianamelemesini beklediniz? Ki?
AK Parti?yle ilgili nice nice yolsuzluk söylentisinde eliniz armut mu topluyordu?
Neden başınızı öne eğdiniz?
Diyelim Sayın Berkan, çok can alıcı bir Abdullah Bey: Becerikli Bankacı hikâyesi manşetletmişti geçen gün Radikal?de.
Aynı Sayın Berkan, Ergenekon?dan (şu anda) İçerde Paşalarımız?ın toplum planlarını muştuladıkları BİRKAÇ GASTECİDEN BİR TANESİ olduğunu da, sansasyonel bir yazısıyla ilan etmişti. Biliyor buralarda herkes herrr şeyi yani.
Şimdi BU OYUNDA hükümetimizle medyacılığımızın eşitlendiği yerdeyiz. Zira burası anlaşılan AÇTIRMA KUTUYU: SÖYLETME KÖTÜYÜ toplumu. Cemaatleri. Cümbüşevleri.
Herkesin herkese dair Karakutu Çalışması mevcut. Ancak bu kutuların açılmasına dair ya da açılabilirliğinin şantajlanmasına dair, her daim bir Zamanlama Mühendisliği söz konusu.
Hiçbi ?şey? olamasa bu Türk Toplumu; dünya çapında Zamanlama Mühendisleri İmalathanesi olarak göz dolduruyor, bana kalırsa. Altın Madalya.
Ve fakat Harbi(ci) Delikanlı Başbakanımız ?Nerde tak: orda brakk? bir ruhsal çalkantılanmaya kapılmışsa, kapıldıysa eğer; kendisine hak vermiyor da değilim.
Hürriyet Gazetesi, özellikle son yıllarda sürdürdüğü Kanal Tedavisi Çalışmaları
ile, kendini bir numerolu bir muhalif hareket, bizkaçkadehiznoktakom olarak bezdirici bir ısrarcılık/körparmağımgözüne bir peşin hükümlülük: yani düpedüz fanatizmle, konumladı. Hatta Askeri 1 Tabir ile: konuşlandırdı.
Evet: Ertuğrul Özkök akıl izan sahibi nicemizin sinir düğmelerini sıkıştırma (kendi kendine atfedilmiş) göreviyle, cümlemizi çileden çıkarttı. Fenalıklar getirtti.
Ve fakat en büyük arzulanması ?Bu sabah başbakanımızın telefonuyla uyandım? yazılarına dönmek olan+Toplumsallığımızın Akıl Danesi başşrolünün kendisine dağıtılmamasına,
harbiden saçıbaşı dağıtarak bozulmakta olan 1 Genelyayın Ağbisi?ne-
İftar Sofrası?ndan cevap yetiştireceksin! Yetiştireceksin ki, o da koşup NTV?ye hem su içsin 1 yandan, hem de ?Oruç+iftar+kutsallık+kötü konuşma? üstüne laf topaçlasın 2 yandan. Yandan yandan.
Bu arada atansiyon sivuple E. Özkök: Alt dişleriniz (konuşurken fırtlayan) felâket durumda! İzmir?in Varoşlarında ortodontinin nimetlerinden yararlanamayıp düzgün bir alt sırayla taçlandırılmamış olabilirsiniz. Ama profesyonel DİŞ TEMİZLETME diye 1 hakikat var. Lütfen yanınızda korumalarınız+Teşvikiye oğlanı Ahmet Hakan filan: dişçinize müracaat ediniz!
Bi de Kardeşim, KaradenizKasımpaşası Kardeşim: babam mı görüştü Özkök?le
Kapatma Davası öncesinde? Onu kim başbakanlagörüştümiştelerle (tamam: zaruri yer hareketleri) taltif etti? Sevindiriklikten ?Haydi portakallı kadehler havaya!? etti?
Şimdi Doğan Grubu?nu handiyse 1 muhalefet partiligiyle taltif de eden Başbakan, dilerim,
B Planına da sahiptir.
Kapatma Travması?nın ardından çıkıp MHP Anayasal Düzenlemeler?in zaruretinden söz ederken, ?Yeni Anayasa! Yeni Anayasa!? diye demokrasimiz inim inim inlerken-
Bu mudur? ?Geçen yaz ne yaptığını biliyorum!? tenceredibinkaraseninkibendenkara?nın
Arapçası mıdır? Nedir? Bu nedir?
Deniz Feneri Bağışçıları?na (yani AK Parti?nin haso tabanına) bakacak olur isek eğer: ilmek ilmek biriktirdikleri avroları bağışlamış olanların, ?Paracıklarımız AK Parti?ye, Kanal 7?ye mi gitti yani:
helali hoş olsun! Ha Deniz Feneri, ha Kanal 7? vesaire diye düşündüklerine eminim.
Kalıbımı basarım. NUH.
Bu milleti paralarının kıtırkıtırkıtır yenmesine alıştırmış/kanıksatmış/müptela yapmış olanlar utansın.
Medyalaması da dahil.
Aynı Kaba Yapanların cümlesi dahil.
Her şey dahil. Duhuliye.

Radikal

 

Bu yazı Timeturk.com'dan alınmıştır.

Görüş Bildir Bizimle Paylaş