$

Dolar

47,7606

Euro

55,0815

£

Sterlin

64,4988

Frank

58,7172

Gram Altın

6.761,0100

Bitcoin

3.029.454

$

Dolar

47,7606

Euro

55,0815

£

Sterlin

64,4988

Frank

58,7172

Gram Altın

6.761,0100

Bitcoin

3.029.454

Sağlık

Kansere kahveli çözüm

Bilimadamları tarafından yapılan araştırmada, günde 3 ya da daha fazla kahve içmenin, kadınlarda kalın bağırsak kanseri riskini azaltabileceği ortaya çıktı.

09.07.2008 - 17:27
Timeturk Editör
Kansere kahveli çözüm
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Araştırmada, günde 3 ya da daha fazla kahve içen kadınların, hiç kahve içmeyenlere göre kansere yakalanma riskinin yarı yarıya azaldığı kaydedildi. Çalışmada, kahve içmenin erkeklerde önemli bir yararı ise tespit edilmedi.

T
Editör

Timeturk Editör

Yayın Tarihi 09.07.2008 17:27

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın