Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, haftalık olağan görüşme kapsamında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı Köşk'te kabul etti. Görüşme saat 16.00'da başladı.
Cumhurbaşkanı Gül, Erdoğan'ı kabul etti
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Erdoğan görüşmesi saat 16.00 itibariyle Köşk'te başladı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?