$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.809.170

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.809.170

Türkiye

Erdoğan, Malezya'ya gidiyor

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, D-8 Zirvesi'ne katılmak üzere Malezya'ya gidecek.

01.07.2008 - 09:58
Timeturk Editör
Erdoğan, Malezya'ya gidiyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Başbakan Erdoğan, 7-8 Temmuz 2008 tarihlerinde Kuala Lumpur'da yapılacak Gelişen Sekiz Ülke (D-8) Zirvesi'ne katılmak üzere beraberindeki heyetle Malezya'yı ziyaret edecek. Ev sahibi ülke Malezya'nın Başbakanı Abdullah Badawi'nin başkanlık edeceği zirveye, Türkiye'nin yanı sıra İran, Mısır, Pakistan, Endonezya, Bangladeş ve Nijerya'nın devlet ve hükümet başkanları ile Dışişleri Bakanları katılacak.

Zirve öncesinde 4-5 Temmuz 2008 tarihlerinde D-8 25. Komisyon Toplantısı, 6 Temmuz 2008 tarihinde de D-8 Dışişleri Bakanları Konseyi 11. Toplantısı gerçekleştirilecek. Dışişleri Bakanları Konseyi'ne Dışişleri Bakanı Ali Babacan, Komisyon Toplantısı'na ise Dışişleri Bakanlığı ilgili Müsteşar Yardımcısı başkanlığında heyetler iştirak edecek. Başbakan Erdoğan zirve çerçevesinde ikili temaslarda da bulunacak.

Başbakanlık kaynakları, Başbakan Erdoğan'ın D-8 Zirvesi'ne katılmak üzere Malezya'ya gideceğini, bu nedenle programda değişiklik yapılmasına gerek olmadığını bildirdi.

İHA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın