Başbakanlık Resmi Konutu'nda gerçekleşen görüşmeye ilişkin Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamada, 'Sayın Başbakanımız bu akşam Başbakanlık Resmi Konutu'nda Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral İlker Başbuğ ile bir görüşme yapmıştır' denildi.
Açıklama, 'Sayın Başbakanımızın daveti üzerine gerçekleşen görüşmede, önümüzdeki dönemde bölücü terör örgütü ile mücadele kapsamında öngörülen gelişmeler ve alınacak tedbirler ile son günlerde gündeme gelen bazı konular ele alınarak değerlendirilmiştir' ifadelerine yer verildi.