Hırsızlara karşı pusu kuran polis timleri, son 2 günde 3 olayı suçüstü yaparak önledi. Olaylarda gözaltına alınan 2'si madde bağımlısı 5 kişi tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürü Ali Mert hırsızlarla mücadele için yoğun önlem aldıklarını söyledi. Mert, 'Ekiplerimiz 24 saat göre başında. Vatandaşlarımız her türlü şüphelendikleri kişi veya araçları polisi bildirsin. Hırsızlıkla mücadele kapsamında yaptığımız çalışmalarla mahalle aralarında önceden tespit edilen çeşitli noktalarda sivil ekiplerimiz tarafından pusu faaliyeti yürütülmüş ve şahısların kaçma ihtimaline karşı yol kapama noktaları oluşturulmuştur. Bu çalışmalarımız olumlu sonuçlar vermiş ve son günlerde meydana gelen birçok hırsızlık olayına suçüstü yapılmıştır' dedi.
CİHAN