$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.140

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.140

Türkiye

'Ayrımcılık olsaydı Alevi Genelkurmay Başkanı olmazdı'

Başbakanlık danışmanlığından 'Alevi yönetici yok' gerekçesiyle istifa eden Reha Çamuroğlu'nun açıklamalarına tepki geldi.

17.06.2008 - 14:39
Timeturk Editör
'Ayrımcılık olsaydı Alevi Genelkurmay Başkanı olmazdı'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Emekli Tümgeneral Oltan Evren, Reha Çamuroğlu'nun 'Alevilere yönelik ayrımcılık bitmedi', 'Valiler arasında kaç Alevi var?' ifadelerine tepki gösterdi.

Evren, 'Bu ülkede birileri kendilerini azınlık zannediyorsa onlardan çok orgeneral çıktı. Genelkurmay Başkanı dahi olanlar var.' dedi. Samanyolu'nda yapılan Açı programında konuşan Emekli Tümgeneral Oltan Evren, Alevilerin azınlık olmadğını aksi durumda askeriyenin en tepesinde yer alamayacağını hatırlattı.

Başbakan Tayyip Erdoğan'a gönderdiği istifa mektubunda 'Alevilere yönelik ayrımcılığın bitmediğini, bürokraside Alevilerin dışlandığını' belirten Reha Çamuroğlu Başbakan'ın danışmanlığı görevinden istifa etmişti. Çamuroğlu istifa mektubunda şu iddiaları gündeme getirmişti: 'Sayın Başbakanım, Alevilere karşı ayrımcılığın bitirilmesini istedik. Bitti mi? Sorabilir miyim; bürokrasinin üst kademelerinde, valiler arasında kaç Alevi var? Sadece bir vali mi? Bu yeterli mi? Peki emniyet müdürleri arasındaki durum ne? Ya altı yıllık iktidarımız boyunca devletten ihale alan kaç Alevi yatırımcı var? Belki hiç yoktur! Bu insanlar karşısında duvara dayandım artık!'

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın