$

Dolar

46,6315

Euro

53,1715

£

Sterlin

61,5997

Frank

57,6408

Gram Altın

6.119,4400

Bitcoin

2.785.564

$

Dolar

46,6315

Euro

53,1715

£

Sterlin

61,5997

Frank

57,6408

Gram Altın

6.119,4400

Bitcoin

2.785.564

Türkiye

Gökçek, kameraların önünde çeşmeden su içti

Melih Gökçek, günlerdir tartışılan Kızılırmak suyunun temiz ve sağlıklı olduğunu ispatlamak için kameraların önünde çeşmeden 4 bardak su içti.

14.06.2008 - 14:38
Timeturk Editör
Gökçek, kameraların önünde çeşmeden su içti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Gazetecilere evinde de Kızılırmak suyu içtiğini açıklayan Gökçek, 'Şerefimi temin ediyorum öğle akşam Kızılırmak suyu içiyorum' dedi. Gökçek, CHP'li İzmir Büyükşehir Belediyesi ile ilgili de şok iddiada bulunarak, 'Asıl CHP'li İzmir Belediyesi halka 4 kat arsenik içiriyor. CHP sağlık için eğer ciddi ise İzmir'deki arsenik olaylarına el koymalıdır' dedi.

Başkent Ankara'ya 37 gün önce gelen Kızılırmak suyu tartışmalarının ardından yapılan eleştiriler üzerine Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek bir basın toplantısı düzenledi. Gökçek, Kızılırmak suyunda arsenik iddialarının gerçeği yansıtmadığını belirterek, İzmir'in çok ciddi bir arsenik olayı ile karşı karşıya kaldığını iddia etti. Gökçek, CHP'li İzmir Belediyesi'nin İzmir'in bazı bölgelerinde arsenik oranlarını rapor haline getirerek gazetecilere dağıttı. Raporda, İzmir'in Karşıyaka Bayraklı

bölgesinde, 39 mikrogram, Bornova Kazım Dirlik Mahallesinde 38 .5 mikrogram, Karşıyaka Bayraklı Meydanı'nda 39.3 mikrogram, Bornova Erzene Mahallesinde 40.1 mikrogram oranında arsenik olduğunu söyleyen Gökçek,CHP'li milletvekilerin Arsenik'in 40 olduğunu gizleyeceklerini dile getirdi. Kendisi ve Büyükşehir Belediyesi hakkında linç kampanyası başlatıldığını savunan Gökçek, İzmir halkına 40 arsenik içiren İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni göreve davet ettiğini açıkladı.

İHA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın